Prin activităţile educative de stimulare prin artă, pentru copii orice exerciţiu devine o joacă pe care o realizează în mod natural, fară să li se pară că depun vreun efort considerabil. Astfel copiii se eliberază de tensiuni şi anxietăţi, îşi exprimă emoţiile şi găsesc noi căi de comunicare mai diferite de cele cunoscute până acum, astfel încât să se adapteze şi să se integreze mai uşor. Activităţile realizate în cadrul acestui proiect au fost accesibile și au permis armonizarea relaţiilor interpersonale ale copiilor. Această armonizare poate duce la o mai bună integrare a copiilor cu deficienţe de auz în învăţământul de masă și la creșterea încrederii în sine a copiilor. Activitățile acestui proiect au fost gândite astfel încât să acopere o gamă cât mai largă de jocuri și exerciții; astfel, s-au realizat: jocuri și exerciții educative, jocuri și exerciții senzoriale, povestiri cu mișcare și muzică, comunicare prin intermediul teatrului, crearea de povești muzicale.