Respectând educația pentru drepturile omului și promovarea egalității de șanse (non-discriminare, grupuri dezavantajate), proiectul ”Împreună e mai bine”, realizat în parteneriat cu Grădinița nr. 9 Brașov, a urmărit integrarea și evoluția copiilor cu cerințe educative speciale în cadrul colectivelor din învățământul de masă și dezvoltarea concomitentă a unei atitudini empatice, de înțelegere și într-ajutorare din partea copiilor tipici. Astfel, s-a valorificat colaborarea dintre cadrele didactice din cadrul grădiniței și cele specializate în recuperarea copiilor cu hipoacuzie. Activitățile au fost adaptate nivelului de vârstă și au avut forme caracteristice învățământului preșcolar: povești, jocuri, activități creativ-artistice.
Una dintre activitățile comune, prin care copiii fără deficiență de auz au putut înțelege mai bine ce înseamnă să nu auzi la fel ca ceilalți, a fost povestea elefantului Oliver, care descrie parcursul vieții unui pui de elefent de la faza în care părinții lui realizează că acesta nu aude până ce el este protezat cu aparate auditive și viața i se schimbă radical. Copiii au fost atenți, curioși, mai ales că în aceeași clasă cu ei învață o fetiță cu hipoacuzie.