De-a lungul vieții întâlnim diferite persoane care un impact mai mult sau mai puțin major asupra noastră. Contează foarte mult ceea ce lăsăm în urmă, dar și ce învățăm de la persoanele pe care le întâlnim. Școala, familia și comunitatea au rolul de a forma comportamente adecvate de integrare și adaptare socială a elevilor, conform exigențelor actuale și viitoare ale societății.
Parteneriatul încheiat între CSEI Brașov – departament Hipoacuzici, Asociația Darul Auzului, Școala Generală nr.15 Brașov – secția maghiară, Colegiul Tehnic Remus Răduleț și Colegiul Național Aprily Lajos sprijină dezvoltarea unei atitudini pozitive față de natură și față de mediu. El urmărește transformarea reală a elevilor în actori principali, urmărindu-se atingerea unor obiective de natură formală, informală și socio-comportamentală. Promovarea educației silvice influențează nivelul performanțelor școlare, duce la îmbunătățirea sănătății, crește capacitatea de comunicare și omogenizare a grupului, având ca obiectiv protejarea pădurilor, deci a propriilor vieți.