ANUNŢ
Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Brașov, cu sediul în Brașov, str.13 Decembrie, nr. 125, judeţul Brașov, organizează concurs pentru ocuparea posturilor/catedrelor didactice care s-au vacantat pe parcursul anului școlar, pe perioadă determinată, conform Metodologiei de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, Anexă la Ordinul ministrului educației naţionale nr. 4959/02.09.2013, astfel:
1. Profesor educator – nivel special primar – 1 post
2. Educatoare/educator – nivel special preșcolar – 3 posturi
Concursul se va desfășura la sediul Centrului Școlar pentru Educație Incluzivă Brașov, str. 13 Decembrie nr 125 și va consta în următoarele etape succesive, după cum urmează:
- a) inspecția specială la clasă / interviu
- b) probă scrisă din didactica specialității în profilul postului didactic/catedrei, potrivit programelor specifice pentru concurs în vigoare, aprobate prin ordin al ministrului educației naţionale, conform art. 254 alin. (8) din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs la sediul Centrului Școlar pentru Educație Incluzivă Brașov, str.13 Decembrie, nr. 125, cuprinzând următoarele documente:
- 1) Cerere tip
- 2) Copii de pe actele de studii, foaia matricolă și certificat profesional (ultimul pentru absolvenții liceului pedagogic). Absolvenții care au susținut examenul de licență/absolvire în anul şcolar anterior sau în anul şcolar curent vor prezenta copia adeverinței de la instituția de învățământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susținut examenul de licență, media de absolvire a facultății/școlii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii și faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat și promovat modulul pedagogic;
- 3) Copii de pe certificatele de obținere a gradelor didactice;
- 4) Copii de pe certificatele de naștere și căsătorie (pentru solicitanții care și-au schimbat numele);
- 5) Copia Deciziei inspectoratului școlar sau a întreprinderii de întrerupere a activității (dacă este cazul);
- 6) Copie de pe fila din buletinul sau cartea de identitate cu domiciliul;
- 7) Adeverința din care să rezulte vechimea efectivă în învățământ (dacă este cazul);
- 8) Copie de pe carnetul de muncă și/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidență a salariaților;
- 9) Avizul medical din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învățământ;
- 10) Declarație pe proprie răspundere că nu desfășor activități incompatibile cu demnitatea funcției didactice și nu am fost îndepărtat din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală.
Alte informații importante le găsiți în documentul atașat: